Gulsumm32 yok beni tarı kokusu etkilemiyor da içeriğinde folik asit beni rahatsız ediyor yarın doktoruma sadece balık yağına geçeyim diyeceğim bakalım ne önerecek daha önce birşey önermişti 30 kapsül 180 TL yani her ay almam gerekiyor içeriğinde havyar falan vardı çok pahalı tabi bebek için almak lazım gözümüze gelmez o para ama bakalım ne diyecek yarın