Essuu sana bişey diyimmi bu çatlak işi tamamen bünyesel ve birazda ırsi. Doktorum kendisi demişti bunu istersen en pahalı kremleri kullan çatlayacaksan çatlarsın dedi bikaç doktordan daha duydum sonra ben bu cümleyi. Benim annem 3 tane doğum yaptı bir tane çatlağı yok ne krem kullanmış ne bişey. Bendede olmadı hiç maşallah. Arkadasım kremler süre süre çatır çatır çatladı🤷🏼♀️