Ahishali aynısı basıma geldi ama ben ilaclari kullanmadan gebelik testi yaptirmamistim cunku planli degildi gebeligim.. tomografi falan da cektirdim.. ilaclar antibiyotikler agri kesici igneler,kan sulandirici igneler kullandim cunku bayagi agir gecirdim covidi. Sonra gebe oldugumu ogrendim ve daha karantinam bitmemisti.. 10-11 tane doktora gittik.. perinatologlarla,farmakologlarla gorustum ama maalesef kimse net bir sey soylemedi.. hem covid ilaci yeni hem bu covid yeni kimse daha ne oldugunu bile bilmiyor ki bebege ne etki yaptigini bilelim dediler.. karari hep bize biraktilar etkilenmisse düser dediler. Ya hep ya hic kurali muhabbeti gecti surekli.2-4 hafta arasi bu kural gecerli ama ben 3,5 haftalikken kullanmisim ilaci yani sinirdayim. Cok stresli zor gunler yasadik.. tam aldirmaya karar vermistik oylesine odasina girdigimiz bir doktor bir sey olmayacagini tum gebelerle risk oranimin ayni oldugunu soyledi, gebeligin tum asamalarini anlatti hangi gun hangi haftada bebek nasil olusur diye,kisaca ilk defa bir doktor bu kadar net konustu ve biz de ona guvendik. Su an 19 hafta oldum. Bir skinti gorunmuyor cok sukur ama bu dogumdan sonra bir skinti olmayacagi anlamina gelmiyor ne yazikki hic bir seyin garantisi yok ama elimizden gelen en iyisini dusunup dua etmek.. benim oldugum donemde 12 haftanin altinda covid geciren sayili kisilerdendim onumde hic ornek yoktu.. bu arada doktorumunda ayni sizin gibi bi hastasi var, gebelik testi yapiyolar negatif cikiyo sonra ilaci kullaniyo sonra tekrar pozitif cikiyor gebelik testi ama doktor o sirada tuplerde oldugu icin etkilenmemistir bebek dedi.. cok gecmis olsun umarim yazdiklarimin bir faydasi olur icinize bir su serpebilmisimdir umarim🙏