Hamileliğimin 5nci haftasındayim bundan 3 hafta önce hamile olduğumu bilmediğim bir dönemde korona oldum ve test sonucum negatif çıktığı için ilaçları içtim ilacın bitmesine bir gün kala adetimin geciktiğini fak ettim hemen test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim bu ilaç normalde hamilelere kesinlikle verilmiyor ama benim gibi haberi olmadan içen var mı çok merak ediyorum bu konu hakkında bilgisi olan varsa yorum yapıp cevaplarsa çok sevinirim…