Gulhan16 Lohusa pijamasi, göğüs pompası ve merhemi,emzirme yastığı ve önlüğü, kıyafet yavaş yavaş alicam inşallah ☺
erik999 Teacherella1 Canım benim 💜 çok geçmiş olsun Rabbim sağlıklıca kucağına almayı nasip etsin inşallah
bircivcivannesi erik999 bizde indirimden anakucagi, depend, gümüş kapak, yenidogan islak mendil ve bez aldık, bir de 2-3 tane örülmüş yelek var şu an elimizde 😂
erik999 bircivcivannesi Güle güle kullanın inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Rabbim
Armindia erik999 Ama temmuza kadar bunların tarihleri geçmeyecekmi? Kimyasallar çünkü ıslak mendil kapalida olsa etkisi gider filan ben bunu düşünerek son aylara bıraktım ama bilemedim simdi🤔
Thutik erik999 20+4 olduk. Oda takımını, oyuncaklarını, battaniye-nevresimlerini, bebek arabasını ve ilk 3 ayın kıyafetlerini aldım şimdilik. Kalanları da aylara böldüm ne alacağımı vs belirledim bakalım 3 aya hepsini tamamlamış oluruz inşallah 🥰