erik999 bence hiç çok değil, gayet normal. Hele ilk bebekse ne tarağı oluyor ne tırnak makası 🙈 onlar bile ihtiyaç yani🥰 ama 2. ve 3. gebelikde temel malzemeler oluyor. Ben de 20. Haftamdayım, şubat indirimlerinden düşündüklerimi aliyorum, bebek malzemeleri çok pahalı. Son aylara bırakıp pahalı pahalı almak istemiyorum, indirimde yakaladıkça alıyorum 😊🥰