Aslihanilhan ElaNur01 bence boşa telaşlanmayın kimi zaman cok hareketli oluyorlar kimi zaman durgun. Bende ilk bunu cok kafama takıyordum takmayınca daha rahat hissettim . İstediği zaman oynuyor çünkü. İster tatlı yiyin ister eksi canı istemezse oynamıyor :)
Madinanin-Annesi ElaNur01 ben 29a kechdim korkma kuzum bende oyle kizim bir gun haraket cok ediyor bir gun az ediyor.
baskayaa ElaNur01 evet aynı şeyi bugün bende yaşadım canım insanın saniye aklından bir suru şey geçiyo