Mom084 Meryemervee kefir kendimiz mi yapmalıyız yoksa hazır olur mu acaba 🤔 sizede çok geçmiş olsun inşallah
Mom084 Meryemervee 6 Ayseguldt teşekkür ederim ama cocont biraz zor galiba 😀 size de çok geçmiş olsun inşallah
-mercimek- BurcuP kuru kayısıyı düzenli ve aç karna sıcak suyla tüketin sabahları kahvaltı öncesi. Günde 3-4 adet gün kurusu kayısıyı ılık suyla Düzenli kullanırsanız kabızlığınız biter.
Minay Mom084 malesef pek bi çözümü yok 35 haftalığım o şişlik hep var kanama kolay kolay olmuyor ama çok dikkat edimin fitil krem vs veriyorlar oda işe yararsa ben kabız olmadığım halde var
archmom Mom084 canım kanama oluşmadı ise kabızlıgını yok edersen o da düzelir . Agrım olmustu benim anestol pomad verdi doktorum . Kabızlık içinde 1 hafta kahvaltı sonrası duphalac 1 ölçek kullandım hersey düzene girdi . Doktoruna sorabilirsin 🥰