Mom084 aynı sorunu hatta daha büyüğünü yaşadım o derece ki gittiğim bir doktor ameliyat bile dedi 32 haftalık falandım o zamanlar.. Sıcak duşu tut çok iyi geliyor ben öyle aştım bir de krem var ama onu doktora sorup kullanırsın günde 5-6 kez sana kalmış bu sıcak duşu tutmak seni rahatlatacaktır.. Ayrıca kefir içtim her gün 1 bardak o da bağrsaklarımı çalıştırdı epey rahatladım.. kayısı ben de bol bol yedim.. Umarım geçer hemen 🙏🏻