Meleksimsek miraninannesi1 Spinalde ben çok zorlandım karını çekiştirken sizin güzel geçmiş gayet maşallah😘
Meleksimsek miraninannesi1 ameliyat esnasında maalesef bilseydim kompme uyuşturdum zaten dayanamadım narkoz verdiler komple bayıldım bi uyandım oğlumu sarıyolarda mavi bi örtüye cidden o an herşeyi unutuyorsunuz 😊
Znurhalil Bende 15 gün önce oldum genel anestezi o ilk kalkış zor gecirdim alıştıktan sonra gece boyu hep yürüdüm bol bol yürüyün kizlar birde dik yürüyün ebe bana dik yuru dikislerin yapismamisin demişti
Bilge44 Znurhalil Aa bunu ilk kez duyuyorum dikişlerin yapışmaması için dik yürümek lazım öyle mi🤔 Ben sezaryan benzeri bir ameliyat oldum dik yürümeye çalıştım toparlanayım diye demek dikişin durumunu da etkiliyor 🤔
Znurhalil Bilge44 ebeler bana öyle dedi canım eğik durma die daha taze ya içindeki yara o şekilde tutuşmasın dedi dik dur die uyardılar
Ebruyavuz0 Hatice4446 12 gün sonra ben oluyorum Allah’ın izniyle eşim idlipte görevde 10 günlük babalık izni veriyorlar sadece o yüzden sezeryan düşünüyoruz
Aleynabardak Aysbabe sanirim 36 haftaliktim dogum gununu hesaplarken soylemistim sezeryan istedigimi 38+5 sezeryan oldum