miraninannesi1 Hatice4446 evet normale.dayanamayip 8 cm açıklıkla sezaryen istedim kendimde o gücü cesareti göremedim ıkınmaktan gelmiyordu da zaten kızım bir türlü Ama hiiç abartılacak kadar değildi ilk ayağa kalkış zor oda yürüdükçe geçiyor Zaten doğum bu tabi biraz zorlar belki normal yapsam dikişim çok olacaktı 40 gün oturamayan da var en iyisi Bebeğine bırakmak ve İlla olsun diye ustelememek Sağlıklı kucağıma aldım en önemlisi bu .
ocak2021 Hatice4446 ben kendi isteğimle olmadım ama bi daha doğum yapacak olsam sezaryanla yaparım çünkü çok memnun kaldım herhangi bir zorluğunu yaşamadım ilk gün bile bebegimle ilgilendim
Zeyzey77 miraninannesi1 ay ilk kalkışta en zor olan baş dönmesi. Tuvalete girdim nasıl çıktım geri yatağa yattım bilmiyorum. Gözlerim karardı başım döndü sonra geçti ☺️
miraninannesi1 Zeyzey77 benm hiç başım dönmedi çok yavaş kalktm belki ondandır ama acayip gaz sorunu yaşıyorum
Aleynabardak Ben kendi istegimle.oldum bi zorluk yasamadim . Genel.oldugum.icin ayildigimda dikis acim vok vardi evet ama.sonra gecti sadece ayaaga kalkarken 2 kere bayildim sonra ayaklandim mis gibi evime gittm bebegimle ilgilendim
Zeyzey77 miraninannesi1 yok bende çok yavaş kalktım ama bayağı bir baş dönmesi oldu. Bende de çok kolay gaz çıktı. Bol bol su kayısı suyu filan iç . Kayısı suyu çok iyi geliyor. Bir de spinal anestezi olduğum için anestezi uzmanı akşama kadar en az 4-5 tane şekersiz Nescafe iç demişti
miraninannesi1 Zeyzey77 bende spinal oldm canm ama kimse kahve iç falan demedi yani bilmiyordm ilk olduğu için ama şuan 23 haftalık hamileyim herşeyi yapicm inşallah çok fazla bilgiler edindim burdan
Zeyzey77 miraninannesi1 bana sezeryandan çıktığım gibi söyledi canım anestezi uzmanı. Yarına kadar 4 litre su iç bol kayısı suyu iç akşama kadar da en az 4-5 tane şekersiz Nescafe ya da Türk kahvesi iç dedi. Hastanede Türk kahvesi yapmak zor olduğu için ikisi bir arada içtim
Meleksimsek miraninannesi1 Spinalde ben çok zorlandım karını çekiştirken sizin güzel geçmiş gayet maşallah😘
Cansuu26 Bende kendi isteğimle oldum ilk bebeğimi buda sezeryan olucak haliyle.Ve iyi ki diyorum çok güzel bir doğumum oldu.
miraninannesi1 Zeyzey77 Ne güzel bilgilendirmişler seni canm bana kimse su iç bile demedi annem eşime kayısı suyu aldırdı oda hiç sezaryenden anlamayan bir kadın onu içtim sadece sözde özeldi hastane ama asla memnun kalmadım bebeğimi emziremedim ilk başta gelip kimse yardımcı olmadı şöyle yap böyle yap demediler
Zeyzey77 miraninannesi1 anladım canım biraz da çalışanlarla alakalı sanırım. İnşallah bu sefer daha iyi olur herşey