Haticeyuce31 Esen3535 herseyi yiyorum sadece yatakta rahatça hareket ederek istediğim pozisyond uyumak hayalim oldu 😁
endobeybi [silindi] içi pişmiş olanlardan denediniz mi onlar da güzel oluyo ben onları yiyorum 6 aydır napim 😋 tempura karidesliler çok güzel 😋
Minikasya Gamiiiii Sucuk iyi pişmiş yiyebilirsiniz ben doktora sordum 7-8 defa yemişimdir. Dahada yemeyi düşünüyorum😁
Kuzey61 Mumyy valla bende yiyorum ilk oğluma hamileykende yemiştim özellikle Ayvalık tost🙈 8 yaşına girecek çok şükür sağlıklı
Mnevvr53 Haticeyuce31 evett benimde öyle rahat uyuyamaz oldum bu aralar da uyuyamiyorum durmadan tuvalette kalkiyorum gece tyvalette kalkincada kucuk cocuklar gibi korkuyorum😃 arkamda birimi var die
Senmerve Birgul yiyrbilirsiniz bişey olmuyorki ben ilk hamileliğimde platese gidiyodum giderken bi dürğm dönüşte bi dürüm bide akşam yürüyüne çıktığımda eşim alırdı şimdide yarım kilo çiğ köfteyi dürümsüz yiyorum canım çok acılı ekşili istiyor
Irmakveannesixjd Birgul benim AŞ erdiğim yiyeceklerden bir tanesi 😂😂❤️❤️ Sürekli yiyordum 🤷♀️🤭bu arlar yemiyorum sadce 😂😂😂😂
243224 Feridee1 bende senin gibiyim çok istedik ama yedim hatta eşik dediki karalahana yiye yiye kara bı çocuk cikaracan 🤣🤣🤣
Minik1234eli Feridee1 karalahana yemeği yiyebilirsin sakıncası batmı ki annelerimiz hep ne yemiş bi Karadenizli olarak söylüyorum 😃
HakunaMatata iiremgrzbyr hamileliğim boyunca defalarca zevkle şevkle yedim. Hamburgerden ne olacak iyi piştiği sürece :)
Eliiiiiiffff Esen3535 çiğköfteyi aşırı özledim eşime diyorum doğumdan çıkana kadar bana çiğköfte ve kola hazırlayın 😀😀
Ayseguldt Eliiiiiiffff asıl emzirirsek zor bebeğe gaz yapacak diye herseye dikkat etmek lazım bende çiköfte ve kolaya aşığım
gulsahaliarya Midye ve kokoreç 😍 ilk hamile olduğumu bilmeden eşimle bi tepsi midye yemiştik iyi ki de yemişim bilseydim hamile olduğumu yemezdim çünkü.
SedaOzan-16 gulsahaliarya ben ilk çocuğumdada yemiştim baharatı az olmak şartıyla kokoreç gene yiyorum şuan 17+3, olduk sorun olmuyor çok şükür 😀😀
sumeyyeblbn gulsahaliarya gulsahaliarya ama icinde katli koruyucu maddesi ve bulyon var hazirlarda zararli
Aydan4ik gulsahaliarya Esen3535 saglikli beslenmeye caliştigim icin hepsini ozledim veee lokmalarimi yudumlarimi saymadan yemeği içmeği ozledim.
Hazalburca Benim gibi gebelik sekeriniz çıktıysa ve diyet yapmak zorundaysanız liste uzar da uzar😟 o yüzden şeker diyeti yapmayan hamileler çok şanslı, biz meyveyi bile ölçülü yemek zorundayız
-Kbra8- Hazalburca benim de yüksek çıktı Cumartesi günü tekrar yapılacak. Çok korkuyorum bende çıkacak diye. Bayağı zormuş çünkü. Nerdeyse herşey yasak 😢😢 kaçıncı haftadasınız acaba. Sizin de yasak mı herşey
Eceee7 Hazalburca aynen makarna beyaz ekmek pilav doner …. kahvalti da ayni anda yumurta ve peynir bile yiyemiyorum
Gulsah91 Hazalburca Gerçekten şeker diyeti beni mahvetti. bazen mutfakta oturup sessiz sessiz ağlıyorum neye elimi atsam sakıncalı.. yavan şeyler yemek keyif vermiyor insan kendini doymuş hissetmiyor diyet yapan herkese extra sabır dilerim😣