Kızlae merhaba cuma testım 1336.26 dı bugun kı testım 1986 cıktı ve dr dusuk degerım dedı dusuk yapıcan dedı ve ben de baska bır dr gıtmeye karar verdim umudmu kaybetmek ıstemıyorum özele gıdıcem ve dr mesaj atım sımdıden soyledım degerlerımı gosterdım bana salı gel dedı ve vajınadan bakarız bırde dedı sızce gorurmuyum keseyı benım gıbı olan varmı 🙏🙏sımdıden teşekürler