Seftali1 Kızlar biliyorsunuz doktorlar cinsiyet erkek olunca erken söylüyor genelde kız organına doktoru kesin olarak 15. Haftada kız diyen oldu mu gösterme ihtimali var mı yani kızın
Kaderimm Seftali1 ben öğrendim cnm direk kızın geliyor dedi sonra daha da gitmedim ama %90kiz diye konustu
[silindi] Seftali1 benim arkadaşıma 11.haftada kıza benziyor demiş doktoru 15te kesin kız demiş ben de şaşırmıştım ama 22 haftasında hâlâ kız yani kesin 😌
Hicran_isik03 Seftali1 ben de 15. Haftada öğrendim detaylida tekrar sor demişti kız dedi detaylida kız dediler
Seftali1 Milenka hımm parti yapıcazda 15. Haftada öğrendim çünkü diyorum ki yani erken öğrendim sonradan değişmesin kızsa
[silindi] Seftali1 gerçekten öyle dedim helal olsun çok şaşırdım hani erkek olsa tamam ama kızı nasıl tahmin etti ve tutturdu bravo dedim Ankara’da bayağı tecrübeli bir doktormuş zaten
Seftali1 Hicran_isik03 bana öyle demedi kağıda yazdı da gerçi görmemem için ben kesinse söyleyin demiştim demek ki kesinmiş
Busgktp Seftali1 ben 16. Haftamda kız oldugunu öğrendim onun öncesinde hiç tahminde bulunmamıştı doktorum. Direkt16. Haftamda kız dedi
Seftali1 Busgktp benim haftam aslında 14+5ti gittiğimde ama bebek 5 gün önde dedi o yüzden 15ten hesaplıyorum
Busgktp Seftali1 benim de 4 gün öndeydi canım doktor direkt söyleyince yüzdelik ihtimalde vermedi tam gösterdi çünkü kendini. Ama insan yine de bir acaba diyor 😅
ftmlgz Seftali1 canım bende 10+5 tahmin etti kız diye 18 de net öğrendik tecrübeli doktorlar anlıyor bence
Seftali1 ftmlgz vay be inanılmaz bişey 10. Haftada 😂 öyle tabi ama benim doktorum organı görmeden konuşmuyor ama ananemin doğum doktoru siz düşünün tecrübeyi ona rağmen söylemiyor