[silindi] amin insallah çok şükürler olsun ki elhamdulillah biraz zor gecti ama hep evladımı düşündüm insan anne olucagını duydugu anda evladına her an bişey oldumu diye ödü kopacakken ki hala öyle elhamdulillah evladıma kavusmama az kaldı allahın izniyle hep dua ettim olana saglıcakla kucagına almasını olmayanada evlat sevgisinş tattırmayı nasip etsin rabbim çok şükğr çok şükür allahım 🤲🤲🤲