Merhaba güzel anneler , ben 8 haftalık hamileyim ve çok yoğun bulantı kusma ile geçiriyorum baş edemiyorum serum aldım ama günlük iyi oluyorum.. Dün acil e gittiğimde bana Dramamine ilaç verdi bugün ilk defa kullandım sabah aç karna bugün iyiyim peki siz bu ilacı kullandınız mı ? Siz neler yaptınız bulantınız için ?