Hkbra şimdi söyle bir durum var canım eşinin şekerini 2 saat sonra ölçmen lazım normla insanda tokluk 2 saat sonra bakılır biz gebelerde 1 saat sonra bence teyit ettir diyetisyenle görüş hala yüksek de iç hastalıklarına git perinatoga git bebek etkilemiş mi baksınlar ben 24 hafta çıktı direk insülin başlandı açlıklarım 70 ile 90 arası tokluklarım 110 ile 120 arası bende bozulmuş açlık şekeri varmış açlıklarım çok yüksekti düzeldi şükür ama bazı şeker ölçüm aletleri sıkıntılı oluyor o yüzden açlık tokluk damardan kan ver anca öyle garanti olur boşu boşuna doz artımı olmasın