Neslihan1903 canım valla benimde aynı cihaz arkadaşla da aynı değerlerde çıkıyor sabah açlıklar bazen 108 bazen 105, 96 vs ama günde iki defa ayrı ünsulin diyet yapıyorum havalar düzgün olduğunda mutlaka yürüyüş şuan tokluklarım iyi sabah 3ünite akşam 5ünite bazen bende şekerim olmadığını düşünmüyor değilim tek belirtim hızlı kilo almamdı ki diyetle bir ayda 3 kilo verdim . Eşimin akşam toklukları 180lerde çıkıyor şeker hastalığı vs yok öylesine ölçtüğümüzde şuan oda bende mi şeker hastasıyım diye panik yaptı 😂😂 benim değerler daha iyi anlicağın