Ftmal benim doktorumda kaçıncı haftaya kadar kullanacağımı söylemedi henüz normalde 22 de bırakacaktık ama düzelmediği için hala kullanmaya devam ediyorum. Randevu gününü iple çekiyorum Mart da gidicem, İnşallah haftalarıyla uyumlu giderler zamanında sağlıkla kucağımıza alırız