Gizem957 34 de doğurdum ben. O 15 gün, bende 1 hafta yoğunbakımda kaldım. 2 kilo doğdu sonra 1800 e düştü sonra tekrar 2 olunca verdiler kilo Dışında bir problemi yoktu şükür şimdi 2.5 yaşında 17 kilo. 😁 Merak etmeyin büyüyorlar. Allah rızık verirse yaşıyorlar. Bende bu gebelikte hedefimi 32 yaptım. Öncesi olmaz inşallah. Yoğunbakım sürecinden de korkmuyorum. Gül gibi baktılar hem bana hem evladıma. Tek korkum 20 li haftalarda yani henüz bebek yaşayamaz olduğu haftalarda eklemsi olmak çünkü arkamda evladım var riske atamam hayatımı. En az 12 hafta daha beklemem gerekir ki bu durumda 1 gün bile beklemek ölüm riski demek. Allah hepimize sağlıklı doğumlar evlatlar nasip etsin