Xsbry ben de bugün çektirdim, hiç yaptığım strese değmezmiş. Hissetmedim bile .. doktor tüpler açık ilk seferde rahat ilerledi dedi,raporda birhafta sonra çıkacakmış.
1250 tl çekim islemine+ 165 tl dr muayne ücretine + 17 tl de dışarıdan alınan ilaca ödeme yaptım.
Sizin de benim de müjdeli hayırlı haberler olur inşallah 🤲
Bir de birşey soracağım Kanamanız oldu mu?