leaf-07 Hanımlar cuma sabah rahim filmi çektirecegim. Doktor yarim saat önceden ağrı kesici alabilirsin dedi. Çektirenlerde süreç nasıl işlemişti? Ağrı kesici kullandınız mı? Bir de işlem sırasında uygulanacak ilacı reçete edeceğim siz alacaksınız dedi.. Sizlerde de işlem aynı mi olmuştu?
Busbushatun leaf-07 bana agrı kesıcıden bahsetmemıstı doktorum gerekte olmamıstı cook basıt bı ıslem 5 dk yaptılar cıktm snrasında antıbıyotık verıyorlar enfksıyom rıskıne karsı normal prosedur canm
Bikbikim leaf-07 bende 12 ocakta anestezili çekildim sonrasında çok hafif ağrım oldu 2 gün hafif kanamam oldu 5 gğn ilişki yasağı verdi dpktpr antibiyotik kullandım çok şükür bi sıkıntı çıkmadı canım geçmiş olsun
Meless leaf-07 anestezisiz çekildim hiç ağrı kesici falanda almadım. Adet sancısı gibiydi abartılacak bir ağrı yok. Çekildiğim ay gebe kaldım
leaf-07 Ben de mi içmesem acaba ,ne olduğunu bilmediğim bir işlem olduğu için biraz stresliyim. Peki işlem sırasında vücuda verilecek ilacı dışarıdan eczaneden siz mi almıştınız?
leaf-07 Ben de anestesisiz çekileceğim ,inşallah benim de hemen gebelik olur 🤲🤲 Acı eşiğim çok düşük değildir aslında ,inşallah rahat bir şekilde geçer.
Meless leaf-07 hiç merak etmeyin ilacı verirken adet sancısı çekiyorsun ve bir baskı hissediyorsun ama dayanılmayacak gibi değil. Anesteziye bile gerek yokmuş dersiniz. Hem bu yol da annelik o yüzden rabbim sabrını verir merak etmeyin 😊
iremibrahim leaf-07 anestesisiz çektirdim 22 Eylül’de işleme başlamadan önce kalçadan ağrı kesici iğne yaptılar cok bi ağrısı yok 14 ekşmde hamile olduğumu öğrendim 💙
Deryakar İlacı eczaneden alıp gidiyorsun ben anestezili oldum iki gün hafif ağrı oluyor çok az kanama oluyor yanında ped gotur😊altı ay sonra hamile kaldım stres yapma çok hafif ağrı oluyor
Toprak0805 leaf-07 çekin sırasında tüplere gönderilecek ilaç canım bizde eczaneden aldık anestezili çekildim agrı kesici almadım yanında ped götür bikaç gün hafif kanama oluyor çekildigim ay hamile kaldım
leaf-07 Ya maşallah ne güzel,çekildiği ay hamile kalanlar ❤Umut doluyor içim. Inşallah benim de ciddi bir problem çıkmaz ve ben de en hayırlı şekilde hamilelik haberi alırım. Önerilerinizi dikkate alacağım, teşekkür ediyorum.
Esraaaaa2 leaf-07 canım daha önce hangi tedavileri kullandın yoksa direk rahim filmi sen istetince çekiyorlar mı
Mina34 leaf-07 ben anestesiz çektirdim,hiçbir ağrı kesicide vermediler.hiç anlamadım bile,sonrasında kanamamda olmadı..çekilen cihazla ve dr alakalı galiba herşey..birkaç ay sonrada hamile kaldım
Zeyzey77 leaf-07 özel hastanede anestezi altında çekildim doktor bana ağrı kesici içebilirsin demedi ya da ilacı yazıcam sen alacaksın demedi . O yüzden bilmiyorum
leaf-07 Özelde çekileceğim ben de ama alınacak ilaca da ekstra para verecek olmak garip geldi sadece bana. O yüzden herkes aynı şekilde mi yaptı diye sordum.. Dmeek ki.hastaneden hastaneye değişiyor.
Mina34 leaf-07 kadıköy sonomed cevat bayrak a çektirmiştim 700 tl ödemiştim extra hiç bir ödeme yapmamıstım ilaç vs de almadım
leaf-07 Mina34 cevat beyin methini çok fazla.duydum .. Ama Istanbullu olmama rağmen orada görev yapmadigim için orada cektiremeyecegim. Tatili de beklemek istemedim,Alanya da çektirecegim. Umarım rahat ve acısız geçer.
Elifkylc Bende nevşehir de özel hastane de yaptırdım anestezili çok iyidi doktorum özellikle çok iyi ilgili biri hayatım da gördüğüm en iyii doktor olabilir o derece ocak 27 sinde çekildi 14 şubatta ağrıyla acile gittim ve kistim olduğunu öğrendim gebelik beklerken evren resmen çocuk yapma diyor bana 😂😂
Elifkylc leaf-07 inşallahh kuzum doktor önermemi istersen ben nevşehir de kapadokya özel hastane de salman beye yaptırdım hiç ağrı hissetmedim öneririm fiyatı 600 tl😊