Kibarbaby findikkurdum17 hadi ya geç döllenmedir belki benim adetimden 15 gün sonra testlerde gözükmüştü
Beyza12344 findikkurdum17 pahalı birsey degil yap negatif cıkar ve adet olmazsan bir kac gün sonra bir daha yaparsın
Gul11 findikkurdum17 canım bende senin gibiydim hiç bir zaman gecikmezdi.sabah olmadim akşamı bekledik test yaptım çıktı . Halkında hayırlısı olsun
ZozanKorkmaz findikkurdum17 adet gecikmesinden 1 gun sonra yapmistim ikinci cizgi cok silik cikmisti. 1 gun bekle istersen
Semisko Bir hafta önce ilk defa denedik ve denemeye devam ediyoruz. Bir kan testi 2 idrar testi yaptım ❤️❤️ Heyecanın böylesi 🤪🤪 evet negatif 🤫 biliyorum çok erken 🤗