findikkurdum17 ben de sizin gibiydim tam 8 ay hayal kırıklığı yaşadım acele ediyordum test yapmak için
Şu an 9 haftalık hamileyim adetim 10 gün gecikti sabrettim bekledim öyle yaptım o an pozitif görünce çok mutlu oluyor insan
En azından 3-4 gün gecikmeyi bekleyin derim :)