Beyzademiirrr henüz kesin bişey konuşmadık, 32. hafta nst ardından kontrolümüz var belki o gün bi yorum getirir. Son kontrolde (28+4de gitmiştim) doktoruma çatı muayenesi diye sordum hatta, 37de vajinal muayene yapıcaz da çatı muayenesi nedir planlı sezeryan tarzım değil dedi kızdı 😂 nasip olursa bende normal doğum istiyorum fakat gerekirse sezeryan oluyor diye de modumu düşürmem (bi his de içimden sezeryan olucak diyo ama, bebeğim iri, ben iri, suyum fazla derken ne bilim) sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz 🙏🏻
Sizin belli mi? 😇