yaseminrmzn Kucukmucize ben de 7+6 yım. Mide bulantınız başladı mı. Miğdem biraz acıkır gibi olsun fena midem bulanıyor
Seda_nrr yaseminrmzn evet ama yemek yiyincede aşırı şişlik ve rahatsızlık oluyor son 2 gündür sizdede varmı
kukiveannesi yaseminrmzn bende 7+6 ve aynı durumdayız resmen yaa sabahları uyandıktan biraz aonra acıkmaya başlıyorum ve inanılmaz midem bulanıyor 🤦🏻♀️
Akrepbebek yaseminrmzn bende 7+6 oldum aynı şekil biraz acıkınca hemen mide bulantısı yedikten sonra şişkinlik ahlaksızca bir halsizlik var.
SymDnz HappyMom 37+3 ve bugün karnımın düştüğünü farkettim bu doğumun yakın olduğu anlamına mı geliyor
yaseminrmzn Seda_nrr evet var, dolu bir tabak birşey yememek gerekiyor. Siyah zeytin ve ekmeğime yağ sürüp yiyorum. Ya da beyaz peynir başka bişey yiyesim gelmiyor. Bir de sabah eşim ağlata ağlata kahvaltı yaptırdı.
emiras59 Kucukmucize Bulantı yok çok şükür ama kasık ağrılarım gaz ve şişkinliğim hiç geçmedi… sizin nasıl gidiyor 💐
Ezgi-221 emiras59 gecmiyo canım benimde miğde bulantım olmadı şişlil kasık agrısı hergün biyerim agrıyo ve geçmiyo yani
emiras59 Kucukmucize bugün benimde midem dahil içim ağrıyor böyle iğne iğne batıyor üşüttüm dedim herhalde