NaneLimon36 [silindi] kuzu cuma kontrolüm var o zaman soracağım bende ama şimdilik rahatsızlık vermiyor sadece otururken batma gibi bisey oluyor
Ays0 13+1 haftalığız ama koca göbeğimden başka bir şey yok yalnızca iki gündür kasık ağrım var sanırım rahim büyüyor
Fatma_7 [silindi] anca görünce hatırlarım tanıyorsam 😂 şaşırdım birden buralarda tanıyan biri çıkması 😂🙈
Banuasya Sevcan34 bizim dev let hastanesinde 16 haftadan önce bi tahminde bulunmuyor doktorlar malesef 😂
[silindi] Sevcan34 Yok canım olmadı 13+4 daha 16 hftaylen gidiceö doktora pzaman kesin belli olur senin oldumu