Ben de 6 +3 iken gittim bana doktor kalp atışı cok yavaş bu bebekten ümidini kes kesin düşük yaparsin dedi. 5 gun sonrasina randevu verdi sadece bes gun duzenli dinlenmem saglikli beslenmem ve bol dua ile kalp atışı düzelmişti o yüzden sakın stres yapmayın