Bugün önce kadın doğum doktoruma gittim. Gittiğim klinik doğum üzerine bir klinik. Doktora 4 ay önceki ve son tahlillerimi gösterdim. İkisini de sağlık ocağı yapmıştı. Doktor 4 ayda bu kadar artması normal değil muhtemelen bu testlerden biri hatalı tekrar bakalım dedi. Tekrar kan verdim bu defa 11 çıktı. Klinikte birlikte çalıştıkları dahiliye doktoruna yönlendirdi. Yaşadığım yerde tüm hastaneleri aradım endokrinoloji yok maalesef dahiliye ile halledeceğiz. Yarın sabah dahiliye doktoruna randevu aldım.