BirGolgi canım ilk dahiliyeye oradan seni endokrin bölümüne sevk etsinler sakın sadece. Dahiliye doktoruna gitme onlar birsey bilmiyor ben yıllardır haşimato hastasıyım yıllardır ilaç kullanıyorum hamile kalmadan önce tsh değerim 5 küsür 6 falandı diyet yaparak 2 buçuğun aştına indirdim sonra hamile kaldım hamileliğin de ilk hafta değer tekrar 5 küsür oldu hemen doktora gittim ((endokrin doktoruna )ilaçlarını yükseltti haftaiçi 125 hafrasonu 150 mg içiyorum bebeğim çok şükür sağlıklı sen de zaman kaybetmeden biran önce doktora git bebeğin zeka gelişimi için bu değer çok önemli 2,5 un altında olması gerekiyor . Dediğim gibi dahiliye doktoruna git o seni bu hastalığın bölümüne göndersin direk gidemiyorsun o bölüme .