Ben dün gittim doktora dün 32+6 haftalıktım kilosu 1925 yazıyordu kağıtta iyi mi kilosu
birde doktorların cihazlarına göre değişkenlik gösterir miki çünkü bu gittiğim hastanenin tüm cihazları berbat devlet ,ultrason fotoğrafında bile bebeği görmek imkansız o derede kötü cihazları