Prensmmmm Duygubuket bende 9 hafta ikiz gebelik 2 tane kaybim var bunda cok endiseliyim doktor kontrollerin ne siklikta ve hic kanama gordunmu canim
Duygubuket Prensmmmm ilk haftada bir çağırdı. Şimdi 15 günde bir çağırdı doktorum. Kanamam olmadı çok şükür hiç. Bide benim riskli gebelik. Kan sulandırıcı kullanıyorum ben
Prensmmmm Duygubuket aynen bende oksapar pruloton kullaniyorum evet evet gebeyim 2 tabe bebegimi kaybettim bu sefer gebe kaldim rabbim tarafindan ikiz oldu
Esmayy388 Merhaba 9+5 ama hep bi korku belirti olsa korkuyorum olmasa korkuyorum bir kaybım var o yüzden daha çok endişeliyim
Alyaesmaa catlover1 Bu korku herkeste oluyodur istemsizce ama normal ben cok gebelık yasadım hepsınde yasadım belırtıler bı anda kesılıyodu ama bebegımın kalbı atıyodu cok sukur bosuna stres yapmayın normal yani
Varol123 Alyaesmaa benimde yarın inşallah bakalim ne diyecek 13+6 olucaz yarin birazda olsa netleşir bazi şeyleri 😍😍
Gamzeyuksel 9+4düm çok kurduğum için hastanede bile yatım ama şuan arada hala oluyo allah kolaylık versin
Sevdaacar Alyaesmaa 9 haftalığım şu an ağız tadım yok Demir tadı acı vs alıyorum midem bulantım fena sürekli fırçalıyorum salız çiğnemekten çene kası yaptım 😢 ne zaman geçer acaba 🥺
Varol123 Alyaesmaa cinsiyeti belli olurmu bilmiyorum ama eğer belli olsa bile sürprizle öğrenmek istiyoruz kagida yazdırır bakmadan konfeti hazirlaticam 😅
Alyaesmaa Varol123 Ya bende ıstıyorum ama sabredemem gibi gelıyo sankı hemen ogrenmek ısterım o an 🤭😂😂