Ya kızlar ben 7+5im ve 5+3 keseyi gördük bu cumartesi kalp atışı için doktora gitcez benim en başından beri doğru düzgün bulantim yoktu ama hep aşırı göğüs hassasiyetim vardı özellikle gece ve sabahlari. Bu sabah bi uyandım hiç bi göğüs ağrısı kalmamış korkuyorum kötü bisey mi var acaba cumartesi kalp atışını duyabilecek miyim diye. Normal mi sizce bu