Syrnn hayır bahsettiğim hastalık otoimmün bir hastalık, endişe duyacağınız bir durum değil ilaçla tedavi olursunuz. Anti tpo değerinizin yüksek çıkması belki gebelik nedeniyle olabilir. Tsh değeriniz yüksek değil burda haşimato falan yazmışlar ama haşimato olamazsınız. Belki hipertiroidi vardır belki de sadece gebelikte hormonlardan kaynaklı olabilir sonrasında geçer. Öncesinde varsa yine kandan bakılarak çıkıyor. Doktor propcly ilacına başlar aylık kontrolle sıkıntısız geçirirsiniz inşallah hamileliği. Kendinizi strese sokmayin tsh düştükçe tiroid hızlı çalışıyor demek. Benim tsh 0,005 falan anti tpo değerim 600dü en son ama hiç sıkıntısız geçiriyorum hamileliği şükür