ysmn_kck17 Duygu-45 Daha demin baktım lohusahamile.com diye şuan indirimde hem kendinize hem bebeğinize seçenekler orda vardı göz atın isterseniz.
Duygu-45 Emineerd bugün bizde salihlideydik doktora gelmiştik hangi doktora gidiyorsunuz acaba 🙈 Normalde Tunceli ovacıkda oturuyoruz doğum için ailemin yanındayım bende
Emineerd Duygu-45 ben doğum yaptım 4 ay önce canım 😊 biz de karadenizdeyiz ama doğum için memlekete gelmiştim eylül başında. Can hastanesi çağlan beye devam ettim 34 ten sonra doğumu da o yaptı. 😌
Duygu-45 Emineerd Allah analı babalı büyütsün 🙏🏻 Bende Okan’a gidiyordum memnun kalmadım Ufuk beye geçtim 33+5 bizde 🙈
Birceo Duygu-45 instagramdan yaptırdım aysenintasarimlarii sayfasına , 200 TL 11 parça olması lazım battaniyesi her şeyi var kalitesi de çok iyi. Sayfaya bakarsanız birce yazılı takım kızıma yaptırdığım takım. Gayet hoş ve kaliteli , tavsiye edebilirim 🥰
Emineerd Duygu-45 sağlıkla al kucağına 😇 sezaryen oldum can hast doktor hemşireler anestezi uzmanı olsun çok iyi ve güler yüzlüydüler 😇 hatta taburcu olana kadar hasta bezimi hemsireler değiştirdi anestezi uzmanı doğum esnasında sürekli destek oldu stres yaptığım zamanlarda 😌 çok memnun kaldım. Çocuk doktorumuzdan da çooook memnunduk ama gurbete geri döndük maalesef 😅
Duygu-45 Emineerd ah ne kadar güzel amin inşallah bende çok stresliyim inşallah hiç sorunsuz atlatırım doğumu 🙏🏻
morpella Duygu-45 butikbebecikten yaptırdım 10lu hastane çıkışı yastığıyla beraber 150 tl bugün kargom gelecek geçen sene oğluma yaptırmıştım uniqon.tr diye bi sayfadan ozmnlar 120 tl idi şimdi 200 tl istiyorlar orda yaptıramadım pahalı diye bi bak istersen