Duygu-45 Merhabalar önerebileceginiz hastane çıkışı yapan yer var mı çok yüksek fiyat olsun istemiyorum orta yollu düşünüyorum yaptıranlar varsa yardımcı olabilir misiniz ?
mercimeginanne Duygu-45 10lu takımı 170₺ ye yaptırdım ama 3lü-5li takımlarda yapıyorlar özgüryastık sayfasında. Ben bunu yaptırdım :)))
Eminik Duygu-45 mucize minikler İnstagram da yaptırdım bugün bitirmişler fotosunu attılar kargoya verildi güzel gözüküyordu tulum şapka eldiven battaniye yastık 200 tl
Emineerd Duygu-45 https://hizliresim.com/pIVWW7 asafındükkanı diye bi sayfaya yaptırdım 3′lü set memnun kaldım canım 🥰 babamız koyu Beşiktaşlı 😅
Smyrhkn123 Duygu-45 3,4 gundur kizlara hep ayni fotografi atiyorum ama 🤭🤭🤭 Bende rosebaby_design sayfasina yaptirdim
Duygu-45 Emineerd bugün bizde salihlideydik doktora gelmiştik hangi doktora gidiyorsunuz acaba 🙈 Normalde Tunceli ovacıkda oturuyoruz doğum için ailemin yanındayım bende
Elifyali Duygu-45 butikbebecim sayfasi kalitesi, musteri ile gayet ilgili bir sayfa bn cok memnn kaldm… Yikadim utuledim kesinlikle hicbir sey olmadı renk atma, cekme gbi… Güvenle alablrsnz