Gizem_ar 39 a girdik cinsiyet kız güya erken gelir kızlar dediler bekliyoruz ne sancı ne açılma sadece yumuşama var doktor 40 a kadar beklerim sonrası suni dedi de umarım o zamana kendim giderim😂
Ceren25 Gizem_ar aynı benim durumum 🥺 benimde salı gününe suni sanciyla doğumum başlatılcak ama insallah ozamana kadar gelir minnoşum 🥰 gelmezse baskın yapılcak çünki 🤣🤣
hazal544 Esrayaban34 bizde 39+2 olduk , oğlumla bekliyoruz bakalım, yalancısın sancılar bile olmuyor, gelmeye niyeti yok gibi 😂
Esrayaban34 @hazal544 Ahh canım cogunda var artık 41 mi oluruz ne oluruz Allah bilir ne diyelim Allah kurtarsın bizi de yavrularımızıda🤲🤗