Duygusuz Esrayaban34 erkek sancım bu aralar cok oluyor özellikle kasıklarım belim cok agrıyor sık sık kasılmalar oluyor
Esra2158 Esrayaban34 ikinci gebeligim kızım olacak insallah 🤲 oglumda hafif agrilarim vardi ama suan aşırı derecede sancilarim var kemiklerim agriyo cok halsiz yorgun hissediyorum , efensiyonlarim sürekli hale gelir oldu 😔 anliycagin bu gebelikte yanan ben oldum 😂😂
Svcnbydmr Esrayaban34 39+4 ne sancı ne açılma hiç bişey yok oğlum gelmemekte ısrarlı ama pazartesi suni sancıyla gelmek zorunda kalıcak ☺️
hazal544 Esrayaban34 bizde 39+2 olduk , oğlumla bekliyoruz bakalım, yalancısın sancılar bile olmuyor, gelmeye niyeti yok gibi 😂
Duygusuz Esrayaban34 evet benim 31 lerde beri nst de sancım var erken dogum riskim vardı her hafta kontrolüm nst m vardı progestan ve magnezyum la durdurduk ama şimdide gelmiyor bebiş🤣 sancım cıkıyor ama normal dogum için yeterli degil acılmam da 1-2 cm ilerlemiyor birtürlü
Esrayaban34 @Duygusuz ayyy aynı benim gibi benimde 32 de Bi başladı halaa yokk 🤣🤣 surekli sancı cıkıyor benimde 3 cm açılma var hala yok Allah biran önce kurtarsın bizi inşallah
Duygusuz Esrayaban34 benim büyük ihtimal sezeryan olacak gittikce büyüyor bebek cuma günü karar verecek Dr um
Duygusuz Esra2158 ya benimde öyle ilkinde cok rahattım bunda herşey üst üste geliyo sancılarım agrılarım bitmiyo gelmiyo da
Ysd00 İlk gebeliğim 39+3 olduk ama gelmeye niyeti yok :) 3 günde bir kontrolüm var, dün nstde sancım çıktı ama doktorum doğum sancısı değil dedi. Oğlumun kafası dönük ama kanala girmiyor :) Cuma tekrar gideceğim gelmezse artık doktorum pazartesi günü yatışını yaparız suni sancı veririm dedi 😳😂
Svcnbydmr Ysd00 aynı dertten muzdaribiz benimde bire bir aynı pazartesi bakalım bizi nasıl bişey bekliyor 😔
Ysd00 Svcnbydmr Rabbim yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻☺️ Pazartesiye kalmadan kendi istekleri ile gelsinler 🤲🏻🥰
MihrimahSerra Bizimde kızımız olucak inşaAllah.. şuan 39+2 ama tık yok, kendimide iyi hissediyorum çok şükür araba kullanıp alışverişe bile gidiyorum, çocuğu yolda doğuracaksın diyorlar 😄🙈sadece ağırlık var ve arada bir kasılmalar bel ağrısı oluyor..
Ysd00 Svcnbydmr benim de umudum yok 😩😂 az önce belime ve karnıma ağrı girdi gaz sancısı gibi o sancı doğum sancısı olsun diye dua ediyorum artık 😂