Omay0707 bak kuzum eğer yaptığında üzülmeyeceksen yap . Ben 10 günümde yaptım negatif çıktı direk 13 gün yaptım silik çıktı . Bundan önceki gebeliğimde de adetten 3 gün önce öğrenmiştim bende 2 3 gün sabret ama yaptın diyelim , negatif çıktı ama negatif olmayabilir adet gününe kadar hatta adetten sonradan 3 4 güne kadar pozitif çıkabilir geç döllenme olabilir . O yüzden umudunu hiç kaybetme ama çok da heveslenme . Bakma yüreğim ağzımda bütün korkularım gün yüzüne çıktı aman bi şey olur mu aman bebeğim saglıkla doğar mı kimyasal mı dış gebelik mi ? İnsan isek hiç bi zaman bu kaygılar bitmiyor malesef o yüzden sabret ve dua et .