Canım bende bebek istediğim aylarda adetim gecikiyordu , hemen test yapıyordum negatif hatta kanda veriyordum gene negatifti , psikolojikmen adetin gecikiyor, yaşayan biri olarak söylüyorum , ne kadar az düşünürsen gebeliği o kadar kolay kalıyorsun . 🌸