Ayskrtl bende 1 yıldır korunmamama rağmen hamile kalamadigim için doktoruma gitmiştim rutin bütün rahim yumurtalık kontrollerinden geçtim temiz çıktı,tiroitlerim yüksek çıktı 6.52 yani yüksek 25 mg bir tiroit hapı başladı onu kullanıyorum folik asitle birlikte insAllah mucizem gelir. çünkü ben görmediğim yavrumun hasretiyle yanıp tutusuyorum..