Herkese merhaba, benim troid problemim olduğu için levitoron denen bı ilaç kullanıyorum ve sık sık tahlil yaparak doz ayarlaması yaptırıyorum ama merak ettiğim şey şu hamileliğimin ilk zamanları yani hamile olduğumu henüz ogrebmedigim zamanlar ilaçlarımı aksattigim oldu bebeğin gelişini etkiler mi benzer bişey yaşayan var mı aranızda