Dilarasaban canm ben doktorumda yaptırdım ıkılı testı bıraz risklı cıktı perınatolojı ye gıttım ozel kılınıge gıttım benı cok guzel aydınlayı 12 haftalıktı gıttıgımde 2 hafta sonra gel ddı parmaklarından bellj baktı bole heryerını inceledi cnm cinsiyetine sole bıze ❤️ suanda 13+3 haftalıgım korkulacak hıcbırsey yok ddı ck sukur rahatlattı yani 1 sat surdu konustu dinledi cok guzel ilgilendi 🌸🌺🙏