Mom080 aile hekiminin ebesi beni aradı. 10 haftalık hamileyken o hafta içinde sabah saatlerinde gelmem için gün verdi. Hem kan tahlili hem idrar tahlili yapıldı. Ebe gebelikle ilgili yapmam, yapmamam gerekenleri anlattı. Daha sonrada 3 kez daha gelmen gerekiyor, bunu devlet belirliyor dedi takvimden gün belirledi tetanoz aşısı için ve diğer gitmem gereken zamanlar için bana verdi o kartı. Sabah saatlerinde o günlerde gidip kan vermem gerekiyormuş. Martta gidip aşı olacağım