MinikKalbimmmm xelifgulxx bence zaten tamamen kesmek tuhaf. İnşallah bizlerde de bi sorun olmaz ama şu ana kadar bende bi sıkıntı yaşamadım kahve yüzünden
xelifgulxx MinikKalbimmmm kalp çarpıntısı baş dönmesi yaparsa eğer o zaman 2 3 günde bir içmenizi tavsiye ederim
Ozlem23 MinikKalbimmmm 😃 eşimde başımda gardiyan zaten en başlarda çikolata yememe bile laf ediyodu bide evden calisiyo ama benim yüzümden gelişiminde bişi olsun istemem
MinikKalbimmmm Ozlem23 😂😂benimkinin pek umrunda değil ne yiyip içtiğim🙈 sağlıkla alalım kucağımıza inşallah bebişkolarımızı🤲🏻
kubrasahinbaz Benim doktorum da bi bardak içebilirsin demişti. Bitki çaylarını da abartmadan içebilirsin demişti. İlk aylarda canım baya kuşburnu çayı çekiyordu günde bi fincan içiyordum ben.