MinikKalbimmmm Merhaba hamişler günde ne kadar kahve tüketiyosunuz? Ben türk kahvesi içemiyorum, günde 1 bardak Cappuccino içiyorum ama bazı günler 2 oluyor. Doktorum günde 1 tane içebilirsin dedi. Siz ne kadar tüketiyosunuz?
mombursamom MinikKalbimmmm benim doktorum kesnlkle kahve ve astli icecek yasak dedi. Zaten pek dusknlugumde yok 😊
dorugunannesi34 MinikKalbimmmm ben günde bı fincan sade türk kahvesi içiyorum onunda hiç Nescafe filtre kahve falan vs hicbisey icmiyorum
sumeyye60 MinikKalbimmmm Ben arada canım isteyince granül kahve veya Türk kahvesi içiyorum. Doktorum yasaklamadı. Zaten kremalı, şekerli kahve tüketmiyorum. Kafein kansızlık yapıyor diye hamilelere tüketmeyin deniyor ama zaten demir takviyesi alıyoruz. Tamamen yasaklanacak bir durum olmadığını söylemişti Dr. Kağan Kocatepe. Avrupa’da hamile kadınlar kahve içmeye devam ediyorlar demişti.
Ozlem23 MinikKalbimmmm ben hamile kaldığımdan beri iki bardak icmisimdir kafein bebeğe zarar veriyo diye yiyip içtiğim diğer şeylerin içine bile bakıyorum ki hamile kalmadan önce her gün kahve içerdim ama bebeğe zararı olmasın diye çok şeyi bıraktım yeterki iyi olsun
MinikKalbimmmm mombursamom ben yurtdışında yaşıyorum sanırım her doktor farklı. Bitki çaylarında adaçayı hariç hepsini içebilirsin dedi ben bitki çayı içmiyorum ama maalesef kahve bağımlılığım var günde 1 taneye izin verdi ama çevremde daha fazla tüketenlerde var bende merak ettim başka hamişler nasıl tüketiyo acaba diye🙈
MinikKalbimmmm sumeyye60 evet ben yurtdışında yaşıyorum ve burda kahve tüketimi fazla gerçekten. Çevremde hamile olup günde 3 bardak kahve içenler var o yüzden merak ettim bende🙈
dorugunannesi34 MinikKalbimmmm icebilirsin dedi doktorum ama ölçüyü kaçırmamak şartıyla ufak fincan türk kahvesi yanına küçük çikeletaa 🍫 ohh mis kendi kendime canimi çektirdim bravo bana😂😂
MinikKalbimmmm Ozlem23 🙈siz baya dikkatlisiniz. Ben yediklerimde çiğ yumurta var mı diye bakıyorum sadece onun dışında pek dikkat etmiyorum
MinikKalbimmmm dorugunannesi34 hahaha afiyet olsun hemen iç bi tane çikiletayla😁 çikiletayla pek aram yok benim maalesef🙈
Csm MinikKalbimmmm Her gün muhakkak 1 orta şekerli türk kahvem vardır 😊 dr a da söyledim, ohh afiyet olsun benim yerime de iç dedi👍🤣🤣
Ozlemm35 Bende içiyorum günde 2 tane falan da :) olay kafeinse eğer geçen gördüm kafeinsiz türk kahvesi ve filtre kahve var . Onlardan alacağım :)
MinikKalbimmmm Ozlemm35 evet aslında kafeinsiz de denenebilir hiç içmedim öyle ama kafein vücuduma girmeden rahat edemem sanırım😂
Kahvekolik MinikKalbimmmm suan elimde bir kupa sade şekersiz nescafe var😁cok ağır olmayacak sekilde gunde bi tane iciyorum hamile olmadan once sabahtan gece yatana kdr elimde bardakla geziyodum doktorumda bişey demedi yani
MinikKalbimmmm Kahvekolik 🙈bende hamilelik öncesi günde 3 tane kesin içiyordum hamileliğimin başlarında bi süre içmedim ama doktorum günde 1 tane içebilirsin diyince tekrar başladım😁kahvesiz hayat düşünemiyorum☕️
Ozlem23 MinikKalbimmmm 😃 eşimde başımda gardiyan zaten en başlarda çikolata yememe bile laf ediyodu bide evden calisiyo ama benim yüzümden gelişiminde bişi olsun istemem
xelifgulxx MinikKalbimmmm ben ilk gebeliğimde bazen günde 2 defa Türk kahvesi içtiğimde olurdu bazen nescafe içerdim 1 bardak hiçbir sıkıntı yaşamadım
MinikKalbimmmm xelifgulxx bence zaten tamamen kesmek tuhaf. İnşallah bizlerde de bi sorun olmaz ama şu ana kadar bende bi sıkıntı yaşamadım kahve yüzünden