Kahvela gamzosgamzos ben internette okudum böyle olduğunu bide benden önceki hastaya demişlerdi doğumdan sonra mutlaka gel yine bakalım diye 🙄 neyse ki çok az kalmış 😁😁 hedefe ulaştığınızda bi lokmanızı da benim için yiyin 😁😁
archmom Kahvela o zaman biraz sabır canım . Bebişlerimiz ve kendi sağlıgımız için . Bence sadece gebelikle alakalıdır . Sonra geçer korkma 🙏🏻