Kahvela benim yeme alışkanlıgım sporcu diyetiydi hamilelikten önce bile . Buna ragmen sınırda çıktı ama ben hiç karbonhidrat tüketmiyorum bir anda 75lik alınca bünyem ters döndü resmen baygınlık geçirdim beklerken . Gebelik diyabeti vae deyip cihaz yazdılae . Diyet önerdiler ama ben zaten hep diyetle besleniyorum . 54.5 ile hamile kaldım sadece 5 kilo aldım . Çok strese girdim . Hergün 1 açlık ve 3 ögünden 1. Er saat sonrada tokluk ölçtüm . Açlıklar hep 80-85 arası tokluklarda 95-110 arası çıktı . Çok güzel dedi . Sporu arttırdım. Sende yürüyüş yap , ekmek tüketme , prinç , hamurişi , çikolata tüketme , güzel bir diyetle üstesinden gelirsin . Bence gebeliğe baglıdır . Strese girme . Çok tetikliyor . Suan iyiiym çok şükür 🙏🏻