milla-s Ayseyldrmx vallahi ben de anlamadım. Normalde hiç bu kadar sürekli ve çok üşüdüğümü bilmem ama bu süreç böyle geçiyor. İlk trimester sonunda geçer diye umuyorum 😇
NAZ2333 Zeynep_ayaz bende oyleydim corap patik terlik giyiyodum ekim ayinda hemde ayak usumesi cinsiyetle alakali diye biliyorm benim oglusum olcak insallah erkek bebekte ayaklar usuyomus