Kızlar merhaba. Ben 7 haftalık hamileyim ve hamileliğimin başından beri çok üşüyorum. Tabi bu aralar havalar da sağolsun her yer kar buz üstüne tuz biber oldu ama kar yağmadan önce de eskiye göre daha çok üşüyordum. Forumda da denk gelmedim hiç o yüzden meraklandım, var mı benim gibi üşüyen?